sâmbătă, 6 decembrie 2008

sunt o persoana care sufera de psoriazis de 11 ani la 2 degete mana stanga si de 1 an la talpa piciorului stang si cap in 2 locuri

luciana_bontoi: buna ziua sunt o persoana care sufera de psoriazis de 11 ani la 2 degete mana stanga si de 1 an la talpa piciorului stang si cap in 2 locuri ...am urmat multe tratamente dar fara rezultat ..am citit de pe site ul dumneavoastra despre ceaiul deniplant ..imi puteti garanta ca ma vindec? si inca un lucru la care nimeni nu are nici un raspuns copiii mei o sa aiba aceeasi boala? va multumesc si astept un raspuns
giurgiu gheorghe: de cate ori ati mers la un medic acelasi lucru ati intrebat cu GARANTAT
giurgiu gheorghe: Da exista GARANTIA DENIPLANT care spune ca dupa o luna de zile daca nu esti multumit poti primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: ai mia gasit undeava acest lucru
giurgiu gheorghe: De unde sa stiu eu cum va raspunde organismul tau
giurgiu gheorghe: Legat de intrebarea cu copii
giurgiu gheorghe: Exista predispozitia ereditara care spune ca daca la copil sistemul imunitar scade sub un anumit prag , poate decalnsa bioala , daca nu NU
luciana_bontoi: va multumesc mult pentru raspuns ...si o sa va contactez pentru o comanda de ceai poate e sansa mea unica cine stie ? merita sa lupt ..o zi buna va doresc
giurgiu gheorghe: CU PLACERE
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun si ceilalati
luciana_bontoi: da

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic