luni, 15 decembrie 2008

sunt o mama disperata si in cautarea in unui remediu contra psoriazisului

C.P.: buna ziua d-le giurgiu sau..buna seara si multumesc pt accept!
giurgiu gheorghe: buna seara
C.P.: sunt o mama disperata si in cautarea in unui remediu contra psoriazisului am dat pe net si de ceaiul pe il recomandati dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da ceaiul deniplant
C.P.: fiica mea are 19 ani si de cca 10 ani se lupta cu aceasta boala
C.P.: in perioada aceasta de iarna,din cauza umezelii si a frigului tin f.greu boala sub control
giurgiu gheorghe: daca nu se inlatura deficientele interne degeaba
C.P.: in acest moment tratamentul pe care il urmeaza este cel prescris de d-na doctor chiotan de la clinica Psoremiss din bucuresti
giurgiu gheorghe: da am auzit de aceasta firma
C.P.: dar in afara celor 2 unguente presupune si un regim alimentar f.strict si pe care fiica mea nu-l mai poate respecta
giurgiu gheorghe: am auzit
C.P.: pt ca ar trebui sa manance exact ceea ce nu-i place si nu ma mai inteleg cu ea
giurgiu gheorghe: nu mai chinuiti copilul degeaba
C.P.: am urmat cu ea tot felul de tratamente alopate,homeopate,naturiste..
giurgiu gheorghe: sunt convins
C.P.: la un moment dat regiul era total diferit pt fiecare in parte
C.P.: un exemplu
giurgiu gheorghe: v-am spus ca este o poveste
C.P.: acum avea voie sa manace unt iar daca schimbam tratamentul aflam ca untul nu mai era bun,trebuia margarina,ba carne rosie,ba carme alba..si tot asa,ca nu mai stiam ce e bine sa manance si ce nu
C.P.: singurul tratament in toti acesti ani de care am fost multumita a fost cel cu imunomod si de care a beneficiat fiica mea pana la plecarea d-nei ionescu din tara
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si veti vedea ca ceai care folosesc deniplant nu tin regim
C.P.: am vazut ca il folosesc multe persoane
giurgiu gheorghe: da
C.P.: si asta mi-a atras atentia cel mai mult ,anume ca nu este nevoie de regim
C.P.: ca si in cazul acestui ceai si cum mi-ati spus dvs
C.P.: vindecarea trebuie cautata in interior
giurgiu gheorghe: sigur
C.P.: cand am facut tratament cu imunomod nu foloseam decat injectiile acelea,fara un regim alimentar si vedeam cum boala se topeste fara a aduce din exterior ajutor
giurgiu gheorghe: nu cunosc procedeul
C.P.: ok
C.P.: deci modul de procurare al ceaiului este cel descris pe site
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
C.P.: locuiesc in ploiesti
giurgiu gheorghe: ok
C.P.: iar sotul meu lucreaza in bucuresti
giurgiu gheorghe: puteti veni vinerea la birou sa-l luati personal
C.P.: da,este solutia cea mai buna
giurgiu gheorghe: pe 19 este ultima zi din acest an
giurgiu gheorghe: apoi incepand cu 09 01
C.P.: am inteles
C.P.: cum pot ajunge la adresa dvs mai usor?
giurgiu gheorghe: vedeti harta de pe site
C.P.: si pana la ce ora?
giurgiu gheorghe: http://www.salutbucuresti.ro/planoras/swf_map.htm?-10541&-7558
giurgiu gheorghe: intre 14 si 16
C.P.: nu,nu mai sunt pe site acum,numai putin sa ma uit
C.P.: asta in ce sector se afla?
giurgiu gheorghe: doi
giurgiu gheorghe: zona piata delfinului
C.P.: sotul meu lucreaza pe langa cotroceni,din zona aceea e usor de ajuns ,va intreb ca eu nu stiu bucurestiul
giurgiu gheorghe: nu prea
giurgiu gheorghe: trebuie sa traverseze centrul
C.P.: aha..
giurgiu gheorghe: de la vest la est
C.P.: atunci e imposibil sa se incadreze in programul orar 14-16
C.P.: daca fac comanda prin curierat e mai sigur sa beneficiez de ceaiuri pana la sf de saptamana?
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
C.P.: deci expediez banii maine si am sanse sa imi trimiteti ceaiurile pana la sf saptamanii?
giurgiu gheorghe: inca o data eu nu stiu cand ajung banii
giurgiu gheorghe: dca ii trimiteti prin mandat postal cred ca vor ajunge sambata sau luni
C.P.: aha..
C.P.: ok..atunci voi incerca sa ma incadrez in orele 14-16 sau sa trimit pe cineva sa imi ridice ceaiurile pana vineri,daca nu,ramane de la inceputul anului
giurgiu gheorghe: este foarte bine asa
C.P.: ok
C.P.: multumesc
C.P.: seara buna!
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic