luni, 23 ianuarie 2012

va rog mult sa imi spunetiaca ceaiul ddv deniplant ajuta si in alergii ale pielii.

Buna ziua dl Gheorghe,

va rog mult sa imi spunetiaca ceaiul ddv deniplant ajuta si in alergii ale pielii. Ma lupt de cateva luni cu o alergie . Medicii de aici din belgia sunt ei buni dar tratamentele cu antihistaminice, cortizon si altele eu nu le vad cu ochi buni. Si antidepresive....nici nu vreau sa aud!
nu cred in tratamentele lor si stiu ca aceste medicamente fac foarte rau.
As vrea sa incerc ceaiul dv va rog .

Puteti sa imi comunicati un cont in tara sa fac viramentul si sa imi spuneti si cam cat sa va virez in cont.

Contez pe ajutorul dv si va multumesc anticipat


Domnul Gheurghe, sunt deja pe site sa fac transferul si pentru 50 de euro ma taxeaza 10 euro de plus, este enorm!

Va rog, dati-mi un cont, cand primiti banii ii primiti pe mine nu ma deranjeaza sa ii primiti intr-o saptamna. Dar nu este normal sa le bag 10 euro degeaba in buzunar. Sa stiti ca nu sunt zgarcita dar aici asa gandim. este inacceptabil sa platesc suma asta. daca vreti pun un 5% in plus ca sa va acopar taxele acolo caci cam la acest nivel se ridica pentru sumele primite din strainatate.
Stiu ca dureaza , eu trimit bani in tara lunar.

Va multumesc anticipat


Buna ziua
Daca aveti pe cineva in tara unde trimiteti bani, ne poate trimite prin posta echivalentul in lei a cei 50 de euro si cand ii primim va expediem plantele
Daca este din Bucuresti, poate veni la biroul deniplant vinerea intre orele 14-16 si lua personal ceaiul si vi-l trimite.
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic