duminică, 15 ianuarie 2012

Ceaiul Deniplant nu este un medicament

buna ziua,
am tot citit despre ceaiul dvs deniplant.
o singura intrebare am: se poate lua in paralel cu neotigason? poate specificati undeva dar eu nu am gasit.
cu stima si speranta

Buna ziua
Ceaiul Deniplant nu este un medicament . El este o pulbere de plante din care se prepara un ceai.
Eu nu sunt medic sa va dau sfaturi medicale.Medicul sau farmacistul va poate recomanda sa folositi in paralel un tratament alopat cu unul naturist.
Problema care se pune este cum va veti da seama daca plantele actioneaza sau tratamentele alopate.
In al doilea rand trebuie vazut ce face unul si ce face celalalt.
In al treilea rand ce rost are sa folositi plantele daca tratamentul alopat folosit da rezultate, iar daca nu da, ce rost are sa-l mai luati.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic