luni, 23 ianuarie 2012

lichen sclero atrofic

Buna ziua
am 25 de ani iar de un an am fost diagnosticat cu lichen sclero atrofic, am auzit de ceaiurile dumneavoastra, si m-am gandit ca poate reusiti sa ma ajutati si pe mine, va cer o parere din tot sufletul, credeti ca ceaiul dumneavoastra ma va vindeca, ati mai tratat astfel de afectiuni?

Buna ziua
Au mai fost pacienti care a avut lichen plan si si-au rezolvat problema cu deniplant
Puteti incerca si vedeti cum va raspunde organismul.
Dupa prima luna de folosire daca nu sunteti multumit, puteti veni si primi banii inapoi. Mai mult de atat nu putem face
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Am vazut ca aveti o gama foarte variata de ceaiuri, care credeti ca ar trebui folosit?

ceaiul Deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic