miercuri, 11 ianuarie 2012

Am cumparat prin ei ceaiul deniplant pentru psoriazis pentru 2 luni

Buna ziua Domnule Giurgiu,
Sotul meu are o usoara alergie la citrice. Se poate cumva elimina lamaia din process sau este absolut necesara, ca parte din formula ceaiului? Ma gandesc ca prin fierbere se elimina ceva din ea, apoi stand peste noapte, din nou, se produce acolo un proces...El spune ca l-ar putea bea si fara, sau sa bea ceaiul si sa nu mai manance apoi lamaia. Ar fi acestea niste variante viabile? De altfel, nu cred ca este deficitar in vitamina C, caci consuma o multime de alte fructe (kiwi, ananans, etc), plus salate, rosii, bea sucuri naturale de fructe si legume, zilnic.
Noi locuim in SUA, dar parintii locuiesc in Bucuresti. Am cumparat prin ei ceaiul deniplant pentru psoriazis pentru 2 luni deocamdata, ca sa-l incercam.
In asteptarea raspunsului dumneavoastra, va multumim anticipat.


Buna seara
Daca veti citi brosura Am fost bolnav de psoriasis, http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm veti fedea cum am ajuns sa introduc lamaia in aceasta combinatie.
Personal eu am baut o foarte mare perioada de timp acest ceai numai cu lamaie.
Daca cititi pe forumul nostru http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php veti vedea ca s-a discutat mult acest aspect. Unii au consumat cu lamaie altii nu. La unii a mers bine, la altii nu. Depinde de fiecare organism in parte cum reactioneaza.
A fost un pacient care nu a mai vrut sa bea ceaiul, iar sotii i-a pus plantele direct in mancare si a mers si asa. A fost un singur caz si nu pot trage o concluzie pertinenta.
De aceea noi recomandam cum credem ca este cel mai bine sa se procedeze. De aici in colo fiecare poate testa pe propria piele si va vedea daca merge sau nu.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Mutumim mult pentru raspuns si promptitudine.
Un weekend placut!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic