luni, 9 ianuarie 2012

Deniplant in luna februarie

Stimate Domn,

Colaboratorul meu nu a reusit sa ajunga la dvs vineri 06.01.2012, avand un incident neplacut pe traseu si fiind astfel nevoit sa se intoarca din drumul spre Bucuresti.

Rugamintea mea catre dvs este legata de optiunile ramase in acest caz:

1. Urmatoarea vineri la birou pentru dvs - ar fi cand?
2. Exista si o alta solutie - sa va cautam in alta parte mai devreme de urmatoarea vineri la biroul din Pantelimon?
3. Aveti poate clienti care folosesc anumite firme de curierat care sa accepte plata la ramburs? Eu nu am reusit de un an sa gasesc o asemenea firma. Ma gandeam ca poate ma sfatuiti dvs in acest sens.

Cu multumiri mii mii

Buna ziua
Eu vin la Bucuresti la birou pe data de 03.02.12
Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta sau curier.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic