marți, 10 ianuarie 2012

contine ceaiul Deniplant

Domnule Giurgiu,

V-am rugat in repetate randuri sa imi spuneti ce contine ceaiul Deniplant astfel incat sa stiu daca este sigura administrarea lui unui copil de 2 ani.

Asa cum am mentionat si in randurile trecute nu ma intereseaza reteta exacta ci doar substantele ce sunt continute de ceaiul Deniplant.

Va inteleg preocuparea pentru pastrarea secretului ceaiului dar doresc sa imi exprim si eu preocuparea pentru potentialul pericol ce il poate avea ceaiul Deniplant pentru copilul meu.

Multumesc,
-----
Buna ziua
Pentru a avea o discutie pe aceasta tema va invit la biroul Deniplant vinerea intre 14-16.
alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

------
către mine
Multumesc pentru invitatie. Am sa incerc sa ajung in perioada urmatoare.

Cu toate acestea imi puteti spune de ce nu este publica aceasta informatie?

Multumesc,
----
Buna ziua
Fiind o formula brevetata este si normal ca ea sa nu fie publica. Cine doreste amanunte poate cumpara licenta.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic