sâmbătă, 28 ianuarie 2012

sunt bolnava de psoriazis

Buna ziua Domnule Giurgiu,

Ma numesc A.........C......., am 24 ani si sunt bolnava de psoriazis de la varsta de 14 ani.
Cu ajutorul tratamentelor cu unguente de la firma psoremis(creme pe baza de namol de la marea moarta) si cu raze UV psoriazisul meu s-a localizat pe trunchi si pe pielea capului.
In luna noiembrie parintii mei au luat legatura cu dvs pentru achizitionarea acestui ceai, deoarece eu ma aflu in Elvetia timp pentru cel putin 3 ani(durata studiilor). In luna ianuarie am fost la Sovata si am urmat timp de 2 saptamani tratamentul cu namol si apa sarata si bineinteles si cu ceaiul Deniplant.
Dupa tratament nu au fost imbunatatiri dar nici agravari. Am continuat cu incredere sa beau ceaiul, timp in care nu am folosit nici un alt unguent pe leziuni, samponul de par pe care il utilizez este un sampon neutru, tocmai pt a nu afecta cumva leziunile sau eficacitatea ceaiului.
Dupa aproximativ 3 luni am vazut ceva ameliorari, dar nu foarte mari. Eu observ ca leziunile par sa se diminueze din interiorul lor spre exterior(sunt de marimea unui ban..unele s-au mai unit), insa pe pielea capului de ceva timp au inceput sa se agraveze si nu stiu ce sa fac. Eu am incredere in ceai, dar as dori sa imi spuneti parerea dvs, credeti ca fac parte din bolnavii pe care deniplant nu ii ajuta sau este vorba despre un termen mai lung de tratare in cazul meu?
Incep un pic sa ma pierd si nu stiu ce sa fac ca sa ameliorez starea de acum, imi creeaza un disconfort maxim (usturimi si mancarimi).
Doctorii de aici imi recomanda numai unguente cu cortizon...eu nu le vreau..le cunosc si nu sunt ok, in schimb la o farmacie naturista mi s-a propus o crema pe baza de plante....ce sa fac sa o cumpar..sa o aplic?
Dati-mi va rog un sfat si de asemenea as dori sa va rog sa imi spuneti cum pot procura ceaiul mai usor...pt ca familiei mele ii este foarte greu sa mearga pana in Ghencea la farmacia Diana.

Va multumesc anticipat

Buna seara
Daca pe o singura leziune se cunoaste imbunatatirea fara unguente, inseamna ca organismul a raspuns pozitiv la ceaiul deniplant
Asa este, in interiorul leziunilor (la cele mai mari) apare o insulita de piele vindecata ce se va mari.
La unii pacienti a mers mai intai pe corp si apoi pe cap, la altii invers intai pe cap si apoi pe corp
Procesul de vindecare poate fi de lunga durata deoarece plantele actioneaza in exclusivitate in interior si pana nu se rezolva acele deficiente interne, pielea nu se vindeca.
Au fost si pacienti la care pe timpul tratamentului au mai aparut puncte noi sau s-a inrautatit situatia. Depinde de fiecare organism in parte. Pe forum aveti multe exemple .
Daca anumite leziuni va deranjeaza . puteti folosi o crema simpla , cosmetica sau din plante, insa sa nu contina cortizon sau alte substante.
Daca pielea sta rosie mai mult timp dupa ce ati aplicat-o inseamna ca organismul nu o tolereaza.
Puteti folosi spre exemplu niveea
Dupa ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim expediem plantele cu posta romana.
plantele costa pt 30 zile costa 150 lei (36 euro )+ taxele postale 15 euro.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic