sâmbătă, 28 ianuarie 2012

am psoriazis

Buna ziua!
am psoriazis de 13 ani. Acum am 31 ani. Am fost la d-voastra de 2 ori, prima oara cand mi-a aparut si m-am tratat cu ceaiul primit. M-am vindecat relativ repede dar n-am mai continuat tratamentul pana la sfarsit. ( nu-mi aduc mainte cate luni ar fi trebuit sa mai beau ceai ) La cativa ani boala mi-a aparut din nou localizata la coate de asta data. Insa viata care o aveam de peregrinari in strainatate shi studentia in Romania nu mi-au permis reluarea tratamentului. Am fost a doua la dvoastra si am luat ceai dar nu m-am putut tine de el din cauza plecarilor. Boala s-a extins in ultimii ani pe scalp, iar in ultimul an pe degete si cred ca si la unghii(si maini si picoare). Duc o viata stresanta, ma lupt sa supravietuiesc si sa traiesc cinstit si corect, sunt hiper sensibila iar complexul pe care il am din cauza plagilor ma aduce la stari de disperare. Ma simt "ratusca cea urata" si mi-e dor de pielea mea. Mi-e cumplit de greu si rusine ca nu-mi pot lasa barbatul sa ma mangaie pe cap si ca las numai coji in urma mea. Sunt artist , un om de scena, care iau contact cu multe persoane. Starile depresive imi taie din inspiratie si placerea de a trai. Acum am devenit mamica si nu pot sa ma dau cu nici o crema care m-ar mai ajuta in cazuri de urgenta din cauza ca alaptez.
Va intreb si va cer cu disperare sa imi spuneti recomandarile dvoastra si daca credeti ca ceaiul sau/si lamaia sau tot tratamentul indincat de dvoastra ( ca nu mai tin minte exact cum era) poate fi inceput in timp ce inca alaptez.
Am stari de inconfort si nervi, imi doresc o viata normala si lipsita de complexe alaturi de sot si bebe:)
De asemenea vreau sa va intreb cum as putea comanda si primi produsele in Norvegia.

Va multumesc anticipat,
cu respect

Buna ziua
Eu nu sunt medic sa va fac recomandari medicale.
Noi producem acest ceai Deniplant.
Au fost pacientie car ay folosit acest ceai si pe timpul alaptarii fara nici o problema, insa a fost o pacienta care a spus ca a obsetrvat la copil ca nu-i mai place laptele cand mea ceaiul.
Daca doriti sa va trimitem ceaiul in Norvegia cititi aici cum se procedeaza:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorgthe Giurgiu


Buna ziua!
Vreau sa va spun ca ceaiurile au ajuns si ca va multumesc mult pentru asta. Ceaiul acesta este speranta mea!

Vreau de asemenea sa va intreb daca acest ceai rezolva problema artritei psoriazice.
De 1 an de zile mi-a aparut psoriazis si la unghii(maini si picioare) iar dupa nasterea fetitei am avut probleme serioase de constipatie ceea ce au dus acum la localizarea psoriazisului si in zona anala. Pe langa asta am inceput sa am dureri la articulatia mainii drepte. Cam acum 1 luna de zile in urma am inceput sa simt crampe in mana, intre degetul mare si aratator ca si cum s-ar fi incalecat tendoanele. A devenit treptat din ce in ce mai dureros si crampele tot mai dese. Am crezut ca e poate din cauza faptului ca am adormit pe o parte alaptand copilul. Dar o amorteala a mainii nu ar fi trebuit sa se localizeze neaparat la incheietura si intre doua degete. Am citit pe net despre asta si cred ca am un inceput de artrita psoriazica. Ce stiti despre asta si efectele ceaiului asupra artritei ?

Va salut cu respect, A

Buna ziua
Ceaiul deniplant se bea pana dispar absolut toate leziunile si apoi se intrerupe trepat o zi da una nu timp de 2-3 luni
Daca la sfarsit nu mai apare nici un punct se poate intrerupe definitiv
Au fost paciente care au folosit ceaiul deniplant si pe timpul alaptarii
Detalii despre el si cum se prepara gasiti pe www.deniplant.ro
Putem trimite si in Norvegia
Cititi aici cum se procedeaza
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic