luni, 23 ianuarie 2012

Am cumparat ceaiul Deniplant de la dvs.

Buna ziua, dl. Giurgiu,
Am cumparat ceaiul Deniplant de la dvs. saptamana trecuta si as avea doua intrebari referitoare la el.
Primul lucru de care nu sunt sigura este daca ceaiul trebuie fiert cu capac (din cate stiu eu e bine sa fie acoperit ca sa-si pastreze proprietatile), dar nu stiu cum recomandati dvs.
A doua intrebare se refera la modul de administrare. Persoana care il bea calatoreste destul de mult si mi-ati spus ca ceaiul trebuie facut si baut intotdeauna proaspat, de pe-o zi pe alta. Care este varianta recomandata, sa nu-l bea in zilele in care e plecat (ajunge in locuri unde nu-si poate prepara ceaiul) sau sa bea ceai chiar daca nu este preparat proaspat?

Multumesc mult,

Buna seara
Eu am fiert ceaiul descoperit
Puteti incerca si cealalta varianta .
In mod normal se bea a doua zi. Puteti sa-l pastrati intr-un termos
Cu stima
Gheroghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic