marți, 10 ianuarie 2012

sufar si eu de cumplita boala "psoriasis"

buna seara ma numesc
viorel din neamt locuiesc de ceva vreme in italia si am descoperit de vreo 5 ani ca sufar si eu de cumplita boala "psoriasis" la inceput a aparut pe coate si pe degetele de la maini dupa care pe tibii si dupa ceafa ,(suprafete mici) dupa care nustiu prin ce minune de vreo doi ani chiar mai bine a disparut de pe coate si degetele de la maini chiar si dupa ceafa nu mai am nimic in schimb sa marit suprafata de pe ambele tibii cam la 10-15 centimetri lungime pe 5-7 latime si nu mai dispare deloc, am vazut ca multa lume sa vindecat cu ceaiul dv. credeti ca eu as avea vreo sansa sa ma vindec ,asi dori si eu ceaiul ,dar nu reusesc sa contactez persoana de legatura care se ocupa pe teritoriul italiei dar in zadar ,imi raspunde cineva la nr.dat pe net(3....9) dar cum aude romaneste inchide imediat.sper sa ma ajutati si pe mine, cum am vazut ca ati ajutat multa lume.va multumesc anticipat

Buna seara
Exista 85 % sanse ca organismul dumnevoastra sa raspunda pozitiv la ceaiul deniplant
pentru a obtine acest ceai va rog cititi aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
chiar maine vom trimite in italia un pachet pentru cineva bolnav.
Alte informatiila 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic