sâmbătă, 28 ianuarie 2012

suferind de psoriazis

Buna ziua,

Sunt si eu un suferind de psoriazis si va scriu pentru a afla mai multe informatii despre produsul dumneavoastra Deniplant si o eventuala comanda.
Se pare ca boala o am de cand eram copil, dar cred ca a ramas in stare latenta pana acum cand probabil pe fond nervos, pe baza unui tratament cu neomicina sau din cauza apropierii menopauzei, picioarele (laba piciorului si in special talpa) si mainile mi s-au umplut de crapaturi imense si dureroase.

Momentan urmez un tratament cu tarate si doua creme si am auzit/ citit despre produsul dumneavoastra care ma intereseaza deosebit de mult.

Va rog frumos sa imi dati mai multe detalii despre produs, ca de exemplu mod de administrare (de cate ori pe zi, in ce cantitate maxima, minima, pentru cate zile; exista vreo cura optima indicata?), contraindicatii daca exista sau alte informatii importante, precum si procedura de comanda si pretul.

In asteptarea unui raspuns din partea dumneavoastra, va multumesc anticipat!

Toate cele bune,

Buna seara
Toate informatiile despre deniplant le gasiti pe internet
intrati pe www.deniplant.ro si de acolo pe forum si pe blog
modalitatea de preparare a ceaiului deniplant o gasiti dand clik pe cutiuta de ceai din josul paginii
In partea de sus dati clik pe cum sa cumpar deniplant unde gasiti si pretul(150 lei pentru 30 zile)
Alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic