luni, 2 ianuarie 2012

am suferit si eu de psoriazis

buna ziua !
sint din baia-mare jud. maramures dar actual de fapt sunt in italia ,am si eu o mica problema .cum as putea sa ordinez si eu acest produs deniplant?am suferit si eu de psoriazis pot sa zic ca nu mia mai ramas pe corp dar am urmari ...miau ramas pe coate si nu mai pot scapa de ele m-am dat cu tot felul de creme si nimic ma-r ajuta acest ceai ?va rog mult sa-mi raspundeti la cum pot sa-l comand deniplant sau daca are rost pt doua semne urate de pe coate sa-l iau sau poate aveti ceva crema?multumesc pt intelegere.la revedere

Buna ziua
detalii despre cum se poate obtine ceaiul deniplant gasesti aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Daca pana acum ai folosit unguente pentru a elimina leziunile de pe corp nu e bine. Cand nu iti vei mai da cu ele e posibil sa apara mai multe, chiar si in alte locuri.
Daca in acest moment mai ai de cat cateva leziuni pe coate si nu ai mai dat cu nimic de mult timp inseamna ca organismul a intrat intr-un echilibru si atata timp cat nu mai dai cu unguente ele nu vor disparea dar nici nu se vor extinde.
Daca nu te deranjeaza e bine sa stai asa
Ceaiul Deniplant trateaza cauzele interne care daclaseaza si intretin aceasta boala. de aceea nu este nevoie de unguente sau alte medicamente, nu este nevoie de regim alimentar.
Tu esti acela care vei hotara ce vei face
poti citi pe forum ce spun cei care folosesc acum deniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic