marți, 10 ianuarie 2012

Eu continuu sa beau ceaiul repetat.

Buna ziua,
Am citit cartea Dvs pe internet Am fost bolnav de psoriazis. Eu continuu sa beau ceaiul repetat. Nu stiu de ce dar mai greu dau inapoi. Acum fac niste investigatii, poate tiroida e de vina, am niste banuieli. Totusi pe locul intai e stresul si nervii. Acum leziunile de pe picioare nu sunt mari ca suprafata, dar sun foarte cojoase si ma frig, chiar simt ca e fierbinte. Nu le scarpin, dar se cer. Ma tin tare si multumesc ceaiului, ca ma tine asa si nu cum a fost un an in urma (tot corpul).
La multi ani!

Buna ziua
Daca suferiti si de alte afectiuni e posibil sa mearga mai incet ba chiar sa de inapoi un pic
e bine sa consultati un medic pentru ca in mod normal nu ar trebui sa friga leziunile
sa nu fie o alta infectie acolo, de alta natura
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic