miercuri, 11 ianuarie 2012

ceaiul Deniplant pentru tratarea Psoriazisului.

Buna seara,
Tocmai am vizitat sitte-ul d-voastra si as dori daca se poate sa imi spuneti daca am inteles corect: Mod de prezentare: 1 cutie a 30 pliculete de cate 1g, iar pretul este de 150 lei (RON) / cutie?
Multumesc.

Imi cer scuze am uitat sa precizez ca ma refeream la ceaiul Deniplant pentru tratarea Psoriazisului.

Buna ziua
Da, ati inteles bine. Preturile sunt afisate pe site si sunt exprimate in lei (RON)
Ceaiul Deniplant costa 150 lei pentru 30 de zile.
Daca doriti sa intrati in contact cu cei care il folosesc si sa aflati parerea lor, puteti intra pe forum la adresa:
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Multumesc mult pentru raspuns.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic