duminică, 15 ianuarie 2012

Fiica mea bea de 3 zile ceaiul deniplant pentru psoriazis

Fiica mea bea de 3 zile ceaiul deniplant pentru psoriazis
Am o intrebare, pentru ca,fiind o suferinta recenta, nu suntem foarte in tema cu totul. Care este evolutia pozitiva a unei pete rosii? Trebuie sa faca crusta alba, care trebuie lasata sa cada singura, sau ar trebui ca pata sa se estompeze pana la disparitie? Acum, fiica mea are bube pe tot corpul (au inceput sa apara si pe fata), iar scalpul este, practic, o mare crusta. Totul da mancarimi, dar ea face tot posibilul sa nu le scarpine. Va rog mult sa-mi scrieti cat de repede puteti, pentru ca trebuie sa stim ce sa urmarim, pentru a realiza daca mergem sau nu spre bine. Va multumesc mult.

--------
Buna ziua
inmod normal cojityele ar trtebui sa se subtieze , sa cada din ce in ce mai usor si la un moment dat sa nu se mai formeze.
Mancarimea va disparea treptat.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic