luni, 2 ianuarie 2012

Ma lupt si eu cu aceasta boala dermatita seboreica

Buna ziua d-le Giurgiu,

Ma numesc P.., am 34 de ani si sunt din Iasi.
Ma lupt si eu cu aceasta boala dermatita seboreica de cativa ani buni, chiar din timpul facultatii, dar de aproape 2 ani boala s-a inrautatit. Medicul dermatolog mi-a recomandat Elocom si produse Aven car sunt scumpe si fara nici un rezultat. Chipul meu e imbatrinit datorita acestor coji care nu dispar, tenul e ridat, patat si term.
Va rog sa ma ajutati sa pot beneficia si eu de tratamentul cu acest ceai tamaduitor "deniplant".
Cred in puterea tamaduitoare a plantelor.
D-zeu sa ne ajute.
Astept cu mare nerabdare raspunsul dvs.

Buna ziua

Eu nu sunt medic, insa din experienta proprie si din ce mi-au povestit si alti bolnavi, daca va mai dati cu unguente, va veti umple pe tot corpul de leziuni.
Acestea fac bine la inceput, insa mai tarziu veti vedea ca va vor face mai rau.

Pentru a obtine ceaiul deniplant va rugam cititi aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
alte detalii si informatii la 0744827881 sau 0212338973
cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic