duminică, 15 ianuarie 2012

Azi este a 13-a zi in care ea bea Deniplant

Stimate domnule Giurgiu,

Eu va scriu iar in ideea de a va tine la curent cu ceea ce se intampla cu fata mea, dar si a va mai pune cate o intrtebare, atunci cand e cazul.
Azi este a 13-a zi in care ea bea Deniplant si pot sa va spun ca, de 3 zile au disparut mancarimile de pe corp, poate dormi linistita noaptea. Mai are mancarimi doar in cap, pentru ca asa cum va spuneam, crusta de pe scalp este rezistenta si, probabil, cedeaza mai greu. Ieri chiar am facut poze ale leziunilor (spate, picioare, abdomen) si vom faca sapatamanal, sa avem termen de comparatie. Vizual, amandoua apreciem ca leziunile merg spre bine, in sensul ca fie culoarea paleste, fie cojile se detaseaza.
Ce doream sa va intreb este referitor la perioada calda care urmeaza si in care trebuie sa se fereasca de tantari. Cu ce-si poate da pe piele? Lotiunile pentru tantari sunt contraindicate? Si, v-as ruga sa-mi spneti daca e bine ca in timpul zilelor cu soare, pe zonele expuse, sa se dea cu lotiuni protectoare, cu UV ? Multumesc anticipat, pentru ca stiu ca, asa cum ati facut de fiecare data, imi veti raspunde curand. Tot curand voi veni sa cumpar ceai pentru luna urmatoare.


Buna ziua,
Eu nu am folosit niciodata lotiuni pentru tantari si deci nu va pot spune daca sunt indicate. Depinde de ce contin si cum va reactiona pielea
Daca merge la mare la plaja poate folosi lotiuni protectoare UV, in rest nu este nevoie.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic