marți, 10 ianuarie 2012

Am trimis 35 euro pentru ciaiul "Deniplant".

Stimate Domnu Georghe

Am trimis 35 euro pentru ciaiul "Deniplant".
Date:codul pentru a primi bani 48061407
B..A....
via:d..,Trento 38100,Italia.
Va multumesc.
TREnto.Italia
A..
---
Buna ziua
Cum ati trimis banii
Codul pentru western union are 10 cifre
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

--
Buna ziua domnu Giurgiu
Eu am trimis bani cu "MoneyGram" sunt numai 8 numere
Cu stima
A
---

Buna ziua
Am intelesc acum
Nu ati precizat unde trebuie sa trimitem ceaiul
Daca il trimitem la o adresa din romania suportam noi taxele, insa daca doriti sa vi-l trimitem in italia taxele sut 15 euro Acest lucru este specificat si pe site la :http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
Va rog sa precizati cum procedam ca sa stim daca ridicam banii sau nu.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

----
Buna ziua
Ieri a plecat coletul de la noi catre dumneavoastra cu posta romana recomandat
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic