sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Beau ceaiul Deniplant din 3 august

Domnule Giurgiu
Intai de toate , scuze ! am ceva important de intrebat . Sper ca va controlati corespondenta , din cand in cand . Beau ceaiul Deniplant din 3 august . deci recent am luat ac hotarare , socotindu-l o ultima solutie .

Dupa 10 zile de soare si apa de mare ( fara exagerari de expunere ) se parea ca sunt aproape vindecata . Apoi am inotat de trei ori intr-o piscina . Apa desigur avea clor . Nu stiu daca asta ar putea fi cauza . In orice caz , dupa acea perioada buna de la mare , problema mea s-a inrautatit asa cum n-am aavut niciodata in acesti 6 ani de cand sufar de psoriazis vulgar diseminat .

Dupa mare desi mai erau doar cateva pucte rosii , am aplicat Elocom . Nu-mi dau seama daca unguentul sau clorul a produs ac . diseminare ca sa nu-i zic explozie . Ce credeti ?

Inca ceva . Ceaiul dvs . face vreo interferenta cu medicamentele anticoagulante? eu iau Sintrom ( profilactic) . Asi dori sa stiu daca plantele componente pot modifica coagulabilitatea sangelui . Eu nu am anuntat medicul curant ca beau ac . ceai fiindca oricum nu stiu ce plante contine .

E prea devreme sa trag vreo concluzie dar am rabdare .

Sper sa primesc raspunsul dvs . Poate ma mai limpezesc si sa-l pot bea cusi mai multa incredere

Buna ziua
Cura helio marina poate grabi la suprafata , dar este posibil oricand sa apar atata timp ca deficientele interne nu sunt rezolvate definitiv.
La intreruperea unguntelor cu cortizon este posibil sa apara reactia numita in temeni medicali rebaund.
Nu am idee daca ceaiul poate avea efecte asupra coagularii.
Daca observati astfel de reacti nu mai consumati ceaiul
Daca veniti la biroul deniplant putem discuta pe tema plantelor.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic