luni, 9 ianuarie 2012

Am tot citit pe internet despre acest ceai deniplant

Buna seara domnule Giurgiu
va rog sa ma scuzati ca insist cu intrebarile .Dupa cum am scris in mailul pe care l-am trimis acum cateva zile suntem din Sibiu si nu avem cum sa ajungem la Bucuresti in data de 03 februarie.Am tot citit pe internet despre acest ceai deniplant tot felul de dialoguri intre dvs si alte persoane care spuneau ca au primit ceaiul pe posta sau curierat.Se poate sa-l primim si noi daca trimitem banii postal ?Daca se poate va rog sa ne dati o adresa unde sa trimitem banii .Va rog sa ne credeti este foarte greu sa te invoiesti de la serviciu in ziua de azi ,drumul este lung si costisitor .A fost consultat de mai multi doctori care au reusit doar sa amelioreze nu sa trateze,in final i s-a prescris si metotrexato medicament ce ataca ficatul. Va rog din suflet sa-mi dati un raspuns,sotul meu doreste f.f. mult sa incerce acest ceai.
Va multumim.

F.A

Buna ziua
In anii trecuti am avut un serviciu care se ocupa cu trimiterea prin posta a ceaiului. De anul trecut, in urma restructurarii activitatii am desfiintat acest serviciu si in momentul de fata nu mai are cine sa se ocupe cu aceasta activitate.
Cum am precizat anterior, eu vin la Bucuresti la birou, o data la 4 saptamani.. Luna viitoare voi fi pe data de 03.02.12

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic