sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Am si eu psoriazis, localizat pe spate , in pete mari cu cruste groase,

Buna ziua

Am si eu psoriazis, localizat pe spate , in pete mari cu cruste groase, cateva pete rosiatice pe abdomen, scalp. Am 53 ani si am problema din 2000. La inceput am folosit unguente recomandate de dermatolog, dar fara rezultate....si am tinut relativ sub control, doar prin dieta vegetariana. Citind despre rezultatele dv in acest sens , as dori mult sa urmez si eu terapia dv.
Cum as putea obtine produsul dv? Puteti sa mi-l trimiteti direct prin posta? sau este necesar un contact prealabil?
Am vazut ca aveti colaboratori si la Caciulta. M-ar interesa persoana de contact ,deoarece locuiesc mai aproape de caciulata,

Toate cele bune


Buna seara
Pentru a obtine ceaiul deniplant puteti veni la birorul deniplant vineri 03.02.12.
Dr. Stanescu de la Calimanesti nu a mai comandat de mult timp
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna seara

Multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde. Daca v-as ruga sa-mi trimiteti ceaiul ramburs prin posta este posibil? Eu locuiesc in Sibiu si deocamdata nu pot ajunge la Bucuresti.

Toate cele bune


Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul deniplant va rog cititi cu atentie aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Nu trimitem cu ramburs
Altre detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic