marți, 10 ianuarie 2012

Reclama legata de vindecarea psoriazisului

Pe site-ul meteo am vazut o reclama legata de vindecarea
psoriazisului in foarte scurt timp. Mi s-a parut suspecta si de aceea v-am
trimis-o sa o studiati.
Toate cele bune, weekend placut,

A....... V.
Mangalia
P.S.
Am facut cunoscut in Mangalia ceaiul Deniplant ( adevaratul remediu pentru psoriazis ),
am observat ca lumea e derutata ( atat de medici cat si de falsi vindecatori


Buna dimineata
Da stiu de acea carte.
Plateste la google pentru a-i face reclama pe anumite site-uri unde google are reclama platita .
Un pacient care foloseste Deniplant a cumparat acel CD, desi ii spusesem ca este o parodie.
Va atasez fisierul cu acea zisa carte . Parerea mea este ca a luat texte din engleza de pe net si le-a tradus cu google translate, atat de prost sunt traduse. De fapt o sa vedeti
Cat despre parerea medicilor legata de Deniplant am vazut ca nu au interes sa fie de acord cu asa ceva pt ca isi pierd clientii.Ex.dumneavoastra ati mai fost la medic cu fetita.
Pacientul beau un ceai si nu mai are nevoie de medic.
Bolnavul ce sa creda daca in totata lumea ii se spune ca nu se va vindeca de acesta boala. Peste 10-20 de ani se vor lamuri ca exista Deniplant pentru asa ceva
Cu stima
Giurgiu
PS sper sa s-a atasta fisierul
daca nu sa-mi spuneti



-----
Buna seara din nou,

Am citit cartea respectiva ( s-a atasat fisierul ), asa cum banuiam avem de-a face cu falsi
vindecatori care profita de necazul si disperarea unor bolnavi sa le ia banii fara sa-i vindece.
Ma si miram cum pot vindeca o astfel de boala intr-un timp asa de scurt...
Asa cum spuneam recent, din acest motiv oamenii sunt derutati. Sper ca pana la urma sa
reusiti sa dovediti ca, cel putin in Romania, psoriazisul se vindeca cu ceaiul Deniplant.
Va doresc ca in timpul cel mai scurt sa obtineti aprecierea din partea medicilor romani
avand in vedere efortul depus de atat timp si mai ales rezultatele exceptionale obtinute !
Cu respect,


---
Buna seara
E bine ca ati putut sa cititi cartea electronica. Va dati seama ce indignat a fost cel care a achizitionat CD-ul cand a vazut ce contine.
Mai nou am vazut ca a facut acelasi sistem si cu alte afectiuni.
Eu unul cand s-au epuizat cartile pe care le-am pus pe piata , am postat originalul pe net si poate fi accesat gratuit.http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
Cat despre recunoasterea medicilor, am renuntat de mult la acest deziderat.
Fiica mea este acum anul II la medicina si cand va iesi medic se va lupta ea cu morile de vant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic