luni, 2 ianuarie 2012

in fiecare seara am avut niste mancarimi destul de accentuate de maini si picioare

buna ziua,
Imi permit sa va deranjez, am intrat pe site-ul dumneavoastra, si m-am gandit ca am nevoie de ajutorul dvoastra.
Ma confrunt cu o problema cu care nu m-am mai confruntat pana acum. de aproxim 2 luni , in fiecare seara am avut niste mancarimi destul de accentuate de maini si picioare ( doar labele si la maini si la picioare). cum ziua dispareau complet nu am dat asa importanta. Insa prin 6 decem situatia s-a schimbat, mi-au erupt niste bubite pe zonele mentionate , f agresive, cu mancarimi ingrozitoare care tineau acum si ziua si noaptea. Am fost la dermatolog , mi s-a pus diagnostic de eczema dishidrozica, cauza fiind o infectie netratata in corp. Am facut o serie de analiza, unde ina afara de un stafilococ in gat si o infectie urinara , nu a iesit nimic. Am urmat tratament pt acestea , se pare ca le-am rezolvat. Am urmat si un tratament cu predinson, aerius . Insa nu se pare ca mi s-a rezolvat problema, inca mai am eruptii pe piele, de intensitate mai mica , dar mai sunt.
Plus ca iarasi mi se pare ca am anexita sau cistita, pt ca iarasi am dureri in zona, deci e cert ca am sistemul imunitar praf. Imi e groaza sa mai iau antibiotice pt ca am ficat cu steatoza si nu e indicat. Fierea e scoasa.Cred ca si asa am obosit ficatul prea mult pt ca ma simt f obosita.
Azi implinesc 43 de ani, si nu imi doresc decat sa ma va vad iarasi mai in putere. Azi felicitandu-ma o colega mi-a spus de site-ul dumneavoastra. Poate imi puteti recomanda ceva eficient.
Mai am si hipotiroidie, iau zilnic 125 eutyrox.Si dereglari de ciclu, dar asta dintotdeauna.
Va multumesc si scuzati ca v-am rapit din timp.

i.... c....
sibiu

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic(www.giurgiugheorghe.ro
Din cele spuse e clar ca este o dereglare majora care tinde spre complicatii cutanate, care de fapt sunt niste avertizari sau raspunsuri cutanate la acele dereglari.
Puteti incerca ceaiul deniplant si vedeti cum va raspunde organismul
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cum scap de mancarimi. am pe brate picioare ca. niste piscaturi de tantari

Deniplant spunea...

Daca este psoriazis incercati Deniplant

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic