sâmbătă, 15 martie 2008

vreau sa va zic ca am inceput sa beau ceaiulDENIPLANT din 11 martie si deja am vazut schimbarea ca leziunile ancep sa se micsoreze

Show Recent Messages (F3)

*: :* R*: :* S*: :*: buna dimineata
giurgiu gheorghe: buna dimineata
*: :* R*: :* S*: :*: vreau sa va zic ca am inceput sa beau ceaiulDENIPLANT din 11 martie si deja am vazut schimbarea ca leziunile ancep sa se micsoreze
giurgiu gheorghe: inseamna c organismul a raspuns pozitiv
*: :* R*: :* S*: :*: acele leziuni mai recente
giurgiu gheorghe: cu unguente ai mai dat
*: :* R*: :* S*: :*: de vreo 3 luni nu am mai dat
giurgiu gheorghe: foarte bine
*: :* R*: :* S*: :*: la picioare sunt leziunile mai mari si mai vechi dar asi fac efectul mai tarziu
giurgiu gheorghe: da intai scad din grosime
giurgiu gheorghe: cojile cad mai usor
*: :* R*: :* S*: :*: pe zi ce trece se vede schimbarea
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: pe forum ai scris
giurgiu gheorghe: povestea ta
*: :* R*: :* S*: :*: nu ptr ca nu stiu dar am sa ancerc sa scriu
giurgiu gheorghe: trebuie sa inveti
giurgiu gheorghe: daca mai doresti sa discuti cu mine in direct pe mes trebuie sa faci si acest lucru
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-activa-pe-acest-forum-vt338.html
giurgiu gheorghe: aici gasesti instructiuni de utilizare
*: :* R*: :* S*: :*: am obs ca la coate si an cap se vede clar ca leziunile cum se vindeca si sunt cam vechi
giurgiu gheorghe: depinde
giurgiu gheorghe: nu e o regula
*: :* R*: :* S*: :*: am sa ancerc
*: :* R*: :* S*: :*: atat am vrut sa va zic si am sa scriu si pe forum
*: :* R*: :* S*: :*: o zi buna
giurgiu gheorghe: foarte bine , pentru ca asa cum am spus mai sus va fi o conditie sa mai poti discuta in direct cu mine
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic