miercuri, 5 martie 2008

Am hotarat impreuna cu tatal meu sa inceapta"lupta"cu psoriazisul.

Buna ziua
  Am hotarat impreuna cu tatal meu sa inceapta"lupta"cu psoriazisul.Am
 trimis azi banii prin mandat postal pe adresa de pe forum Giurgiu
 Gheorghe Oficiul postal Pipera Casuta P ostala nr.1 Orasul Voluntri Jud
 Ilfov .Ateptam pachetul pe adresa>:Nagy Alexandru str piata-garii Nr.105
 Bl.7 Etj.2 Ap.12 Loc Sarmasu Jud Mures .Va rog sa ma anuntati cand
 trimiteti pachetul si cam in cat timp ar trebui sa il primesc.M-am
 inscris deja pe forum si am sa postez in decursul lunii si o sa va
 trimit si plicul cu actele doveditore ca este pensionar ca sa beneficiem
 de reducere din urmatoarea luna.Am si o intrebare care este diferenta
 intre ceaiul vrac la 100 lei si ceaiul la pliculete la 150 lei?
  Va multumesc si astept raspunsul dv!

Buna ziua
In momentul primirii banilor vom expedia coletul
ceaiul vrac nu mai este disponibil
Acum exista numai varianta la pliculete zilnice.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic