luni, 31 martie 2008

as fi dorit mai multa speranta

jana mandru is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite jana mandru to upgrade.

jana mandru: Buna dimineata. Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului. poate ca as fi dorit mai multa speranta, dar ...e bine si atat. nu am raspuns pana acum pentru ca-mi este defect calculatorul de acasa si vorbesc de la serviciu.
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: speranta exista cat cuprinde
jana mandru: Am sa incerc sa fac comanda chiar astazi
giurgiu gheorghe: insa e bine sa fim realisti
giurgiu gheorghe: eu imi laud produsele dar nici sa exagerez nu-mi place
jana mandru: cred ca da, insa cateodata... Dumnezeu mai stie!
jana mandru: oricum, am sa merg chiar astazi sa fac comanda
giurgiu gheorghe: mai bine sa stie omul de la inceput despre ce e vorba, de cat apoi sa spuna ca nu am fost seriosi
jana mandru: Aveti dreptate
giurgiu gheorghe: si chestia cu garantia deniplant tot in acest scop am acordat-o
giurgiu gheorghe: mai bine ramanem prieteni de cat dusmani
jana mandru: Am sa va rog , ca dupa ce primiti banii, sa ne trimiteti cat se poate de repede produsul pentru a avea timp ca organismul sa reactioneze
giurgiu gheorghe: maxim a doua zi pleca coletul de la noi
jana mandru: daca este nevoie de o perioada mai indelungata
jana mandru: va multumesc anticipat
giurgiu gheorghe: in ce localitate sunteti
jana mandru: Cluj-napoca
giurgiu gheorghe: sigur am mai trimis acolo
jana mandru: nu cunosc pe nimeni care sa fi folosit produsul
jana mandru: V-am gasit pe internet
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si iintrebati acolo cine este din cluj
jana mandru: ok
giurgiu gheorghe: poate va si intalniti
giurgiu gheorghe: au mai fost cazuri
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
jana mandru: am sa-i spun si fetei mele sa incerce
giurgiu gheorghe: sigur
jana mandru: oricum este ceva nou fata de ceea ce am mai incercat
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: nimeni nu trateaza exclusiv cauzele interne
jana mandru: intr-adevar
jana mandru: acum si plec la posta ca sa depun banii si am sa va contactez din nou pentru a va informa cam pe cand sa-i asteptati
jana mandru: Am sa incerc sa-i trimit online
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: foarte bine
jana mandru: la revedere
giurgiu gheorghe: buna ziua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic