miercuri, 5 martie 2008

daca incep saptamana aceasta sa beau ceaiul DENIPLANT trebuie sa ma las de fumat?de cafea si sa tin un regim alimentar?

Show Recent Messages (F3)
N.D: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
N.D: daca incep saptamana aceasta sa beau ceaiul DENIPLANT trebuie sa ma las de fumat?de cafea si sa tin un regim alimentar?
giurgiu gheorghe: nu este nevoie regimalimentar sau alkte restrictii
giurgiu gheorghe: nu trebuie sa va lasati de fumat, etc
N.D: ok
N.D: o antrbare am,cineva are aceasta boala ca mine PSORIAZIS SI ESTE ANSARCINATA SI AR VREA SA INCEAPA SI EA CU ACEST CEAI,SE POATE?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: chiar este benefic si pentru copil
N.D: C-AM CAT DUREAZA PANA CE PRIMESC COLETUL DACA L-ATI PUS MARTI?
giurgiu gheorghe: 3-4 zile, depinde de posta
N.D: OK
N.D: MA SCUZATI CA VA PRESEZ CU ATATEA ANTREBARI DAR AM OBSERVAT CA MAI BINE VB CU DUMNEAVOASTRA DECAT CU UN MEDIC
giurgiu gheorghe: da multumesc, insa si medicul are rolul sau
N.D: DA DAR AM UMBLAT LA MULTI MEDICI CU ACEASTA BOALA DAR TOTI IMI ZICEAU CA NU TRECE SI ATAT
giurgiu gheorghe: e parerea lor
giurgiu gheorghe: fiecare are dreptul de a avea o parere personala, cum si eu am alta parere
N.D: NUMAI AN D-VOASTRA MAI AM ANCREDERE MARE PTR CA AM VAZUT SI AM CITIT CA MULTI PACIENTI SUNT FOARTE MULTUMITI DIN PRIMA LUNA
giurgiu gheorghe: sigur sunt cateva mii care au beneficiat de aceste produse Deniplant cu rezultate favorabile.
giurgiu gheorghe: Cum , de ce sa nu spunem , au fost si pacienti carora nu le-a raspuns organismul.
giurgiu gheorghe: Ce sa-i faci, nu poti sa-i multumesti pe toti
N.D: CRED CA SI EU VOI FI MULTUMITA SI SPER DIN TOT SUFLETUL CA AM ACEASTA BOALA DE 5 ANI ,,DE LA 22 ANI
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu sa va ajute
N.D: MULTUMESC MULT
giurgiu gheorghe: cu placere
N.D: VA DORESC O ZI BUNA
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic