duminică, 2 martie 2008

Reducere 50% la Deniplant pentru pensionari

 Buna seara,d-le Giurgiu!
 
 Sunt din Brasov,va scriu pt tatal meu,in legatura cu
 comanda pentru ceaiul deniplant. Am avut o problema cu
 adresa de mail(nu am putut-o accesa), si v-am
 contactat pe forum (id "matias"),insa nu am vazut nici
 un raspuns.Tatal meu termina imediat prima luna de
 tratament si trebuie sa fac comanda mai departe.As
 dori sa stiu daca el,pensionar fiind(61 ani),poate
 primi reducere, si daca da,ce fel de dovada trebuie sa
 trimita la dumneavoastra , pe langa talonul de pensie
 sau decizia de pensionare? (o reteta unde se specifica
 diagnosticul,sau ce anume? tata folosea cateva
 unguente pe care le lua cu reteta de la medic)...
 Va rog mult sa imi dati un raspuns pentru ca trebuie
 sa fac comanda pentru luna a doua.Si inca o
 curiozitate?...Pot comanda ceai pentru doua luni?
 
 Multumesc mult

Buna seara

Ne trimiteti in plic
copie de pe buletin
copie de pe o reteta cu diagnosticul medical
copie de pe talonul de pensie
Trimiteti 75 lei si specificati pe spatele mandatului reducere pensionari
Da se poate comanda pe mai multe luni

Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic