marți, 18 martie 2008

caderea parului

cautam niste date pt. o lucrare si v-am gasit la " loredana.prwave.ro"in
> discutiile aprinse legate de promovare,eu am nimerit acolo intamplator,nu
> prea ma pricep cine stie ce,dar dupa ce am citit acolo,am intrat pe adresa
> produsului de care vorbeati.Cum fiecare are o problema,am cautat date
> despre problema mea-PARUL,am 38 ani,este adevarat ca il mostenesc pe tatal
> meu,care are probleme cu circulatia ,asa e si parul lui,dar la barbati,mai
> ales dupa o anumita varsta,nu mai e o problema atat de mare,cum e la mine
> .Si eu am probleme cu circulatia ca -dupa ce am nascut-o pe fetita mea
> m-am operat de varice la ambele picioare,asta in conditiile in care am
> 54kg,spuneam de par,ca e foarte subtire,se rupe foarte usor si a cazut
> aproape tot,se observa de la o posta ca asta e problema mea.Problema mea e
> urmatoarea:am facut cam toate tratamentele de care am citit si
> auzit,inclusiv usturoi,plante medicinale,cam tot ce am gasit:tonic capilar
> ceai, tonic capilar tinctura de la "Dacia
> Plant",sampoane medinale,tinctura din frunze de maslin(Santo
> Raphael),vitamine,grau incoltit,Revalid,am dat cu gaz,va spun,tot ce am
> auzit(nu pe toate odata,pe masura ce mai auzeam ceva,mai incercam sperand
> ca o sa fie bine...Dar nu a fost,chiar m-am gandit ca asta
> e...Acum,citind despre produsele dv,parca am inceput sa sper din
> nou...Dar nu stiu daca la mine,produsele dv.o sa dea rezultate.Ar fi
> extraordinar,iar eu,in cazul unei imbunatatiri reale,chiar v-as face
> reclama aceea de care vorbeati,atat timp cat toata lumea care ma
> cunoaste,prieteneste,ma intreaba de ce nu imi cumpar peruca.Am citit
> capt.psoriazis recomandati un ceai care sa rezolve problema din
> interior,pt. problema mea,produsul dv. este pt. pielea capului.Chiar
> credeti ca s-ar putea schimba ceva,macar sa nu mai cada cel care mai
> este,v-am spus,firul de par este foarte subtire si moale.Nu as vrea sa
> imi fac iluzii ,am mai trecut prin asta si e mai dureros decat atunci
> cand nu faci nimic...Astept cu speranta
> sa-mi spuneti,daca puteti,ca credeti ca intr-adevar produsul dv. ma poate
> ajuta,ca nu e ca toate celelalte pe care le-am incercat pana acum.Daca
> nu-mi raspundeti,inseamna ca nu mai am,nu mai trebuie sa am nici o
> speranta...Pentru ca e vorba si de bani,pana la urma,un tratament cu
> Revalid ma costa si acum peste un milion pe luna,pentru ca inca nu pot
> renunta definitiv la a mai spera ca ,cine stie,poate o sa-si revina,o sa
> fie un pic mai rezistent,mai puternic,n-o sa mai cada...ca trebuie sa-l
> ajut intr-un fel...Astept un raspuns sincer,cu multa speranta.Numai bine.
>
Buna ziua
In primul rand speranta nu trebuie sa moara niciodata.
In al doilea rand, problema caderii parului si a subtierii acestuia, nu este numai una exterioara.De aceea nu ati reusit sa o rezolvati pana acum.
Exista si o dereglare interna care duce la ceste manifestari.
eu va pot recomanda ceaiul IMUNIPLANT intern si plantele regenerator al parului extern. Acestea pentru uz extern se pun la macerat in alcool si se face ca o tinctura care se va aplica la exterior.
Asadar, daca doriti sa incercati aceste produse va stau la dipozitie.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic