vineri, 14 martie 2008

am luat ceai anul trecut de la dv

C...N...: buna seara Domnule Giurgiu1 Sunt C...N... din Campina
C...N...: am luat ceai anul trecut de la dv
C...N...: si am mai comandat acum 2 portii
giurgiu gheorghe: buna seara
C...N...: v-am trmis banii prin posta
C...N...: eu sunt bine dar vreau sa iau preventiv
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cand ii primim expediem plantele
C...N...: lunile de primavara sunt cele mai grele ptr. mine
C...N...: si intotdeauna am avut explozii primavara
C...N...: am doar cateva puncte pe maini si am mai avut pliculete ramase asa ca am inceput sa beau
C...N...: cam in cat timp credeti ca puteti sa-mi trimiteti ceaiul?
giurgiu gheorghe: inca o data, cand primim banii maxim a doua zi pleca coletul de la noi
C...N...: multumesc mult! am trimis prin mandat postal
C...N...: sa avteti o seara buna!
giurgiu gheorghe: multumec la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic