vineri, 28 martie 2008

discutii contradictorii cu cei care nu cred in Deniplant

Show Recent Messages (F3)

Cajan Florentina: salut
giurgiu gheorghe: buna seara
Cajan Florentina: scuze de deranj am facut cumparaturi online si pana acum nici un semn
giurgiu gheorghe: despre ce vorbim
giurgiu gheorghe: ne cunoastem
Cajan Florentina: despre deniplant
giurgiu gheorghe: ai trimis banii
Cajan Florentina: in fine pe site scrie altceva oricum banuiam ca e vrajala pacat ca lumea are probleme iar voi va bateti joc sa va fie rusine
giurgiu gheorghe: in site scire clar ca nu trimitem cu ramburs
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: si pe emagazin scrie la fel
giurgiu gheorghe: daca nu stii sa citesti nu e vina mea
giurgiu gheorghe: cat despre rusine , mai vorbim
Cajan Florentina: auzi cred ac stiu sa citesc si am impresia ca tu nu sti sa te exprimi
giurgiu gheorghe: e posibim
Cajan Florentina: apropo nu sunt atat de proasta precum credzi totusi 12 clase si 2 facultati nu leam facut degeaba
giurgiu gheorghe: eu nu am atatea facultati dar stiu ce scrie pe site
Cajan Florentina: varjeli si abureli o sa am eu grija pt chestiile care le faci9 pt a induce oamenii in eroare
Cajan Florentina: daca nun ai afcultati fale ca sa ai si sa vezi ca iti vor fi de folos
giurgiu gheorghe: Daca nu puteti ajunge la birou ne puteti trimite contravaloarea produsului si in momentul primirii banilor,expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare.
Banii se trimit prin posta prin mandat postal, electronic sau ONLINE
giurgiu gheorghe: acest lucru e scris pe site
giurgiu gheorghe: si mai scrie acolo si ceva de GARANTIA DENIPLANT
Cajan Florentina: da ahi laso moarta vrajeli de doi lei
giurgiu gheorghe: daca consideri ca e vrajeala mai bine ar fi sa nu folosesti produsul Deniplant
Cajan Florentina: folosestel tu
giurgiu gheorghe: multumesc
Cajan Florentina: si sincer chiar aveam nevoie
Cajan Florentina: de ceva pt psoliazis
giurgiu gheorghe: eu tot sincer am vorbit
Cajan Florentina: dar ma lipsesc cred ca sunt si alte posibilitati
giurgiu gheorghe: si ca sa vezi ca nu e vrajeala discutia va fi pusa si pe blog
Cajan Florentina: da sincer doar ca s a primesti baniji de la fraieri
giurgiu gheorghe: sigur ca sunt si alte posibilitati
giurgiu gheorghe: fiecare e liber sa aleaga
Cajan Florentina: si pune discutia unde vrei nu ma intereseaza
Cajan Florentina: parerea asta o are multa lume asa ca fa cum crezi
giurgiu gheorghe: ok vad ca discutia degenereaza si cred ca ar trebuie sa punem capat
Cajan Florentina: ok pa pa o seara palcuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Cajan Florentina: p
giurgiu gheorghe: o seara buna
Cajan Florentina: PA
giurgiu gheorghe: buna seara
Cajan Florentina: asta ac s a vezi ca nu sunt o copilita de 18 19 ani sa inceapa frumos si sa sfarseasca prost eu miam spus parerea si atata tot
giurgiu gheorghe: si eu ti-ma raspuns , mai alesc ca nu ne cunoastem
Cajan Florentina: poate ca vom avea ocazia
Cajan Florentina: niciodata sa nu spui niciodata
giurgiu gheorghe: nu cred ca va fi cazul
Cajan Florentina: ok in fien cum zici tu
Cajan Florentina: pa-pa si scuze de deranj
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: buna seara inca o data
Cajan Florentina: bien am ibnteles pa

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic