marți, 25 martie 2008

am incercat un milion de tratamente pentru psoriazis si nu mai pot sa cred asa, in tot ce aud

ramonapopspy: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziau
ramonapopspy: am inteles ca dvs. aveti niste ceaiuri miraculoase ptr vindecarea psoriazisului
giurgiu gheorghe: ceaiul DENIPLANT
ramonapopspy: as vrea sa-mi dati amanunte, daca se poate
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
ramonapopspy: am incercat un milion de tratamente si nu mai pot sa cred asa, in tot ce aud
giurgiu gheorghe: si de acolo pe forum si pe blog
ramonapopspy: am nevoie de niste informatii suplimentare, ca sa pot discerne
ramonapopspy: e pe baza de plante, da?
ramonapopspy: ok
giurgiu gheorghe: nici o problema cand vei intalni pe cineva care a folosit deniplant poate vei crede
giurgiu gheorghe: da 100% plante medicinale
ramonapopspy: nu e ca nu cred
giurgiu gheorghe: atunci
ramonapopspy: toata faza e ca nu ma apuc sa iau asa, tot ce aud
ramonapopspy: m-am fript cu cortizoni
giurgiu gheorghe: ai impersia ca spunem minciuni
ramonapopspy: m-am fript cu raze
ramonapopspy: cu puva
giurgiu gheorghe: foarte bine
ramonapopspy: cu neotigason
ramonapopspy: m-am saturat
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: intra pe forum si discuta cu cei care folosesc deniplant
ramonapopspy: dvs. personal ati avut psoriazis?
giurgiu gheorghe: pana acum cand un tratament nu a mers ai primit banii inapoi?
giurgiu gheorghe: da
ramonapopspy: are vreo legatura ceaiul dvs. cu ceaiul inginerului giurea marin?
giurgiu gheorghe: la noi exista GARANTIA DENIPLANT
giurgiu gheorghe: nu pe mine ma cheama GIURGIU
ramonapopspy: dar pe cine?
giurgiu gheorghe: am spus pe mine ma cheama GIURGIU GHEORGHE
giurgiu gheorghe: sunt inventatorul si producatorul acestui ceai
giurgiu gheorghe: nu cunosc ceaiul inginerului respectiv
ramonapopspy: OK
giurgiu gheorghe: ok
ramonapopspy: statea la baza acelorasi principii, de asta va intrebam
giurgiu gheorghe: nu cred
ramonapopspy: ceaiul costa un milion jumate', da?
ramonapopspy: cat timp ajunge?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: 30 de zile
ramonapopspy: cam ce perioada ar trebui sa-l consum, daca am psoriazis localizat pe picioare?
ramonapopspy: de la genunchi in jos
giurgiu gheorghe: nu are importanta suprafata ci cum raspunde organismul
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar sunt si de 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: sui sunt si altii carora nu le-a raspuns organismul
ramonapopspy: cat trebuie baut pe zi?
giurgiu gheorghe: 750ml
ramonapopspy: rezonabil
ramonapopspy: cel de la giurea trebuia baut 1 l jumate
ramonapopspy: dvs. cati ani ati suferit?
giurgiu gheorghe: inca o data nu cunosc si nu sunt interesat
ramonapopspy: ati apucat sa bagati otravuri?
giurgiu gheorghe: 7 ani
giurgiu gheorghe: da inclusiv P
giurgiu gheorghe: PUVA
ramonapopspy: aha
ramonapopspy: unde?
giurgiu gheorghe: SMC
ramonapopspy: doctorul preda, cumva?
giurgiu gheorghe: nu la spitalul militar central bucuresti
ramonapopspy: va intreb ptr ca stiu ca oprganismul raspunde mult mai greu, daca a fost "nfectat" cu puva, tigason
giurgiu gheorghe: DR Nedelcu
giurgiu gheorghe: da asa este
ramonapopspy: ooo, la ala am fost si eu
ramonapopspy: ioan nedelcu
giurgiu gheorghe: da
ramonapopspy: un sarlatan
giurgiu gheorghe: nu e o somitate
giurgiu gheorghe: pe plan mondial
giurgiu gheorghe: recunoscut si in America
ramonapopspy: recunoscut ptr ce?
giurgiu gheorghe: in dermatologie
ramonapopspy: ca trateaza pe termen scurt, ca sa te umple mai tare, pe termen lung?
giurgiu gheorghe: nu stiu
ramonapopspy: mie vtroia sa-mi dea tigason, a dopua oara, desi stia ca e f periculos, iar eu nu aveam nevoie ptr tot corpul
ramonapopspy: i-ati cerut parerea despre ceaiul dvs.?
ramonapopspy: am vazut ca multi medici si-au dat cu parerea
giurgiu gheorghe: da, dorea sa stie formula
ramonapopspy: si?
giurgiu gheorghe: i-am spus ca este de vanzare
ramonapopspy: formula?
giurgiu gheorghe: da
ramonapopspy: si?
giurgiu gheorghe: nu a avut bani sa o cumpere
ramonapopspy: in cat timp v-ati vindecat?
ramonapopspy: dvs., personl
giurgiu gheorghe: doi ani si jumatate
giurgiu gheorghe: citeste brosura AM fost bolnav de psoriazis
giurgiu gheorghe: e gratuit pe net
ramonapopspy: aha
ramonapopspy: mai spuneti-mi ceva
giurgiu gheorghe: da
ramonapopspy: de ce nu acceptati ramburs?
ramonapopspy: mi se pare putin aiurea]
ramonapopspy: sa trimiti banii inainte, ca sa primesti ceva dupa
giurgiu gheorghe: de unde stiu eu ca ridici coletul si nu vine inapoi
ramonapopspy: cand toata lumea foloseste ramburs
ramonapopspy: sau posta rapida
ramonapopspy: nu mi se pare prea loial
giurgiu gheorghe: vii personal si il iei de la bucuresti ca sa nu fie aiurea
giurgiu gheorghe: nici mie
giurgiu gheorghe: sa stau sa fac birocratie postala
ramonapopspy: a, deci se poate cumpara de undeva din bucuresti?
giurgiu gheorghe: iar posta rapida costa ceva
giurgiu gheorghe: da
ramonapopspy: de unde?
ramonapopspy: adica, fara posta?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
ramonapopspy: sa merg eu unde3va sa-l ridic?
giurgiu gheorghe: in bucuresti nu trimitem prin posta
ramonapopspy: a, ok
ramonapopspy: cati ani aveti dvs. acum?
giurgiu gheorghe: 49
ramonapopspy: multi inainte
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
ramonapopspy: cand v-ati vindecat?
giurgiu gheorghe: acum 25 de ani
ramonapopspy: si de ce comercializati ceaiul abia acum?
giurgiu gheorghe: de 14 ani
ramonapopspy: e brevetat, e recunoscut de asociatia medicilor?
giurgiu gheorghe: vad ca nu ai rabdarea sa citesti pe net
giurgiu gheorghe: nu este recunoscut de medici
giurgiu gheorghe: este avizat de ministreul sanatatii pentru punere pe piata in farmacii
ramonapopspy: v-am spus ca sunt probleme esentiale acestea, ptr mine, ca nu mai am 10 ani, sa bag in organism tot ce zboara
ramonapopspy: e normal sa ma interesez
ramonapopspy: si exact la asta vroiam sa ajung
giurgiu gheorghe: si de ce nu ai rabdare sa citesti pe net
ramonapopspy: de ce nu se comercializeaza in farmacii?
giurgiu gheorghe: pentru ca dubleaza pretul
giurgiu gheorghe: si nu-l mai cumpara nimieni
ramonapopspy: presupun ca nu e f greu, daca un produs e bun
giurgiu gheorghe: ai da 300 pe el
ramonapopspy: as da si 1000 de euro pe un produs despre care sa stiu ca ma juta
ramonapopspy: de fapt, macar sa stiu ca nu-mi face rau
ramonapopspy: de 15 ani, de cand am, am dat salrii intregi
giurgiu gheorghe: bine atunci o sa-ti aranjez sa il iei dintr-o farmacie cu 500 euro
ramonapopspy: daca problema se pune asa, va multumesc mult pentru atentie
ramonapopspy: scuzati deranjul
ramonapopspy: o zi buna
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic