marți, 11 martie 2008

cam dupa cat timp de tratament cu ceai apar rezultate

Show Recent Messages (F3)

I, Daniel: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
I, Daniel: cam dupa cat timp de tratament cu ceai apar rezultate
I, Daniel: ?
giurgiu gheorghe: in general in prima luna trebuie sa se vada daca raspunde sau nu organismul
giurgiu gheorghe: intra pe forum si vezi acolo la ceilalati
I, Daniel: cum imi dau seama
giurgiu gheorghe: cojile se scutura mai usor scad din grosime si rezisti fara unghuente
I, Daniel: mai am cateva plicuri si trebuie sa comand din nou
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: daca nu esti multumit poti veni la bucuresti si primesti banii inapoi
I, Daniel: asta am observat
I, Daniel: in ceea ce priveste cojile am observat asta
giurgiu gheorghe: atunci e posibil sa fi raspuns organismul
I, Daniel: o sa coninui atunci
giurgiu gheorghe: tu hotarasti
I, Daniel: va trebui sa comand din nou
giurgiu gheorghe: bine
I, Daniel: o sa va transfer banii tot asa in cont
giurgiu gheorghe: da s-mi timiti pe e-amil adresa
I, Daniel: ok
I, Daniel: o sa va trimit
giurgiu gheorghe: ok
I, Daniel: cam dupa ce perioada de tratament dispar cojile ?
giurgiu gheorghe: nu stiu depinde la fiecare pacient in parte
I, Daniel: in general
giurgiu gheorghe: au fost unii la care din prima luna au disparut
giurgiu gheorghe: la altii dupa 4-6 luni
I, Daniel: si dupa ce dispare exista posibilitatea sa mai apara?
giurgiu gheorghe: sunt altii de peste 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: la mine nu de 25 de ani
giurgiu gheorghe: au fost altii care au avut recaderedupa 10 ani
giurgiu gheorghe: au mai baut ceaiul 3 luni si ok
I, Daniel: e obligatoriu mancata si lamaia dupa ce se fierbe?
giurgiu gheorghe: in mod normal da
giurgiu gheorghe: insa fiecare face ce vrea
giurgiu gheorghe: vad ca nu ai citit nimic de pe forum
I, Daniel: nu
giurgiu gheorghe: atunci mergi acolo si citeste inainte de a intreba
I, Daniel: eu doar am vb cu dv si mi-am comandat tratamentul
giurgiu gheorghe: nu estri singurul caruia trebuie sa dau aceleasi raspunsuri
I, Daniel: o sa ma uit si acolo
I, Daniel: o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic