miercuri, 12 martie 2008

As dori sa ma ajutati si pe mine pentru sotul meu,

> Stima Domn Gh. Giurgiu,
>
> Am aflat de dumneavoastra de la o colega de birou, care ia ceaiuri pentru
> mama dansei.
> As dori sa ma ajutati si pe mine pentru sotul meu, care de mai multi ani i
> se crapa pielea pe partea interioara a mainii si se descuameaza, metionez
> ca nu a fost la doctor, si dosr l-am uns cu crema de galbenele si i-am dat
> vitamina A si E forte, dar nu a trecut ,si mai are o exema pe gamba de la
> piciorul stang (se inroseste si se se ia ca matreata , si il mananca mai
> ales cand este nervos sau stresat). Este o fire agitata.
> Colega mea urmeaza sa vina la dumneavoastra vineri, si as dori sa-i dati
> ceea ce credeti ca s-ar potrivi, eu ajung f.f. greu, pentru ca fiica mea
> este insarcinata la pat pentru a nu pierde sarcina (dupa ce o sa nasca as
> dori sa-mi recomandsti si pentru ea produse pentru alergie, cand era de
> 13-14 ani i-am facut testul la spital la Grigore Alexandresu si era
> alergica la toate..., mai ales cand infloreste teiul).
>
> Va multumesc pentru ajutor si intelegere
>
> S...C...

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic
Va recomand, ca sotul sa mearga la un dermatolog pentru un diagnostic
, dupa care putem discuta
Nu este nici o problema sa-i dau plantele colegei , insa credeti-ma ca e mai bine asa
Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic