miercuri, 12 martie 2008

a plecat astazi coletul de la noi

va multumesc mult si doamne ajuta reactoneze pozitiv la tratament!
O zi buna va doresc!

psoriazis@digi.ro schrieb:
> pe numele de NAGY Alexandru astazi a plecat coletul de la noi

giurgiu

>
> psoriazis@digi.ro schrieb: Buna ziua
> ati trimis prin posta sau prin banca?
> Reducerile de 33% nu mai sunt disponibile de la 01.01.2008
>
> giurgiu
>
>
>
>> buna ziua
>> Am comandat ceaiul la dv asta fiind prima luna(am trimis banii si
>> asteptam coletul) si inca nu stiu ce venituri au parintii mei si daca
>> depasesc aceeea suma de 440 lei pe membru de familie.Am insa o intrebare
>> se
>> poate beneficia de reducerea de 33% daca trimitem prin posta actele de
>> care aveti nevoie si daca o sa postez pe forum cum evolueaza
>> treatamentul?Deja am si postat chiar este un forum interesant si o sa
>> devin mai
>> activa!
>> va multumesc!
>>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic