vineri, 28 martie 2008

despre ihtioza

Glicherie: Buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Glicherie: ma scuzati ca va deranjez la ora aceasta
Glicherie: am gasit site-ul dumneavoastra si vroiam sa stiu ce puteti s aimi spuneti despre tratarea ihtiozei cu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: exista o sansa si in acesta afectiune
giurgiu gheorghe: chiar pe forum se pare ca sunt pacienti care folosesc deniplant
Glicherie: am citit ca pe forum ar fi mesaje
Glicherie: dar nu am gasit
Glicherie: am cautat
giurgiu gheorghe: nu stiu acum unde anume
giurgiu gheorghe: insa stiu ca au fost pacienti care au folosit
Glicherie: si cam cat ar dura tratamentul
Glicherie: aproximativ
giurgiu gheorghe: nici acest lucru nu pot spune
giurgiu gheorghe: fiecare organism raspunde in felulsau
giurgiu gheorghe: important este sa se vada daca raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: si acest lucru se vede in prima sau a doua luna
Glicherie: eu acum folosesc un tratament de la Dr. Mircea Ciuhrii
Glicherie: cu pastile si crema fabricate din insecte
Glicherie: deci tot naturale
Glicherie: dar nu sunt decat de intretinere
giurgiu gheorghe: am auzit de ele
Glicherie: pielea e normala
Glicherie: dar nu vindecata
Glicherie: doar intretinere
giurgiu gheorghe: la suprafata
Glicherie: da
Glicherie: dar si din interior
giurgiu gheorghe: e o mica pacaleala
Glicherie: pastilele actioneaza din interior
Glicherie: cred
Glicherie: ?
giurgiu gheorghe: atunci e bine
Glicherie: as putea veni la dumneavoastra la birou peste 2 saptamani
Glicherie: ?
giurgiu gheorghe: in principiu da
giurgiu gheorghe: e bine sin sapatamana in curs sa discutam
Glicherie: eu sunt student la bucuresti dar acum sunt acasa
Glicherie: cu summitul
Glicherie: si n uma intorc decat pe 7 aprilie
giurgiu gheorghe: putem discuta atunci
Glicherie: numai vineri?
giurgiu gheorghe: da numai vinerea intre 14 si 16
Glicherie: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Glicherie: vroiam sa mai stiu daca in cazurile pe care le stiti de ihtioza daca e vorba de vindecare sau intretinere?
Glicherie: pt ca de intretinere m-am saturat
giurgiu gheorghe: de vindecare
giurgiu gheorghe: pentru ca nu presupune unguente sau alte medicamente
Glicherie: asta am citit pe site
Glicherie: sa stiti ca imi pun o speranta si in dumneavoastra
giurgiu gheorghe: nu in mione ca eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: exista o sansa deniplant
Glicherie: da
Glicherie: in produsul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu esti multumit poti primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: mai mult de atat nu pot face
Glicherie: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Glicherie: o sa ne vedem pe 11
giurgiu gheorghe: vorbim
Glicherie: o seara buna
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic