joi, 27 martie 2008

as vra sa trec sa cumpar 2 cutii deniplant

cozmel B: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
cozmel B: maine va gasesc la birou
cozmel B: ?
giurgiu gheorghe: da
cozmel B: as vra sa trec sa cumapr 2 cutii
cozmel B: de deniplant
giurgiu gheorghe: bine
cozmel B: intre 2-4
cozmel B: ?
giurgiu gheorghe: da
cozmel B: k
giurgiu gheorghe: k
cozmel B: mai am si eu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: si eu
cozmel B: am vazut ca nu se poate face cont pe forum
giurgiu gheorghe: te-ai inscri pe forum
giurgiu gheorghe: pe forum 1
cozmel B: am sa incerc din nou
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
cozmel B: era pe www.deniplant.ro unde te trimitea la un foum nou
cozmel B: incerc acum
giurgiu gheorghe: da pe forum1
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-activa-pe-acest-forum-vt338.html
cozmel B: gata mam inscris
cozmel B: acum
cozmel B: multumesc
giurgiu gheorghe: ai vazut
cozmel B: da
cozmel B: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic