miercuri, 12 martie 2008

am vorbit cu dumneavoastra astazi la telefon am trimis banii si comanda

eu E. O-17: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
eu E. O-17: am vorbit cu dumneavoastra astazi la telefon am trimis banii si comanda
eu E. O-17: comanda am facuta pe net
giurgiu gheorghe: prin banca sau posta
eu E. O-17: prin banca
giurgiu gheorghe: ok voi verifica
giurgiu gheorghe: trimiteti pe mail adresa unde sa ajunga coletul
eu E. O-17: am incercat sa trimit dar nu imi trimite mailul
giurgiu gheorghe: scrieti aici
eu E. O-17: str ……………….. spatiu comercial
eu E. O-17: satu mare
giurgiu gheorghe: pe ce nume
eu E. O-17: r………… o.
giurgiu gheorghe: ok
eu E. O-17: am cerut pe 4 luni
giurgiu gheorghe: daca banii sunt in banca deja maine pleca coletul
eu E. O-17: eu folosesc deja de 4 luni dar nu tare am vazut efect
eu E. O-17: sau ma rog daca se separa cojile asta este un efect?
giurgiu gheorghe: dupa 4 luni ar fi trebuit sa vedeti dca orghanismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: daca s-au subtiat si cad mai usor da
giurgiu gheorghe: fara unguente
eu E. O-17: da
giurgiu gheorghe: atunci este ok
eu E. O-17: de subtiat sau subtiat
eu E. O-17: si inca ceva am inteles ca cojile de la lami creaza malformatzii ale organelor interne si eu nu am continuat sa mananc lamaile este vre-o problema?
giurgiu gheorghe: e parerea dumnevoastra
giurgiu gheorghe: a mea nu
eu E. O-17: eu de la un medic am aflat acest lucru
eu E. O-17: el spunea ca sunt injectate
eu E. O-17: si de aceea
giurgiu gheorghe: tot de la un medic eu stiu ca psoriazisul nu se vindeca , iar eu nu mai am nimic de 25 de ani
giurgiu gheorghe: lamaile au fost din totdeauna injectate
eu E. O-17: pai atunci am sa reincep sa le mananc
giurgiu gheorghe: cred ca eurile din alimente sunt mai nocive
giurgiu gheorghe: e problema stricata a dumneavaostra
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: daca medicul a spus ca va dauneaza faceti ce spune el
eu E. O-17: ok
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante deniplant atat
eu E. O-17: coletul e trimis prin posta sau curierat?
giurgiu gheorghe: prin posta obisnuita
eu E. O-17: ok multumesc mult si ma scuzatzi de deranj
giurgiu gheorghe: nici o problema
eu E. O-17: larevedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic