joi, 27 martie 2008

Mama mea bea ceaiul de 3 saptamani

Show Recent Messages (F3)

cozmel B appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to cozmel B's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

cozmel B: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
cozmel B: aveti 2 minute si pentru mine
cozmel B: ?
giurgiu gheorghe: da
cozmel B: am cumparat de la dumneavoastra acu vreo 3 saptamani ceaiul deniplant pentru mama mea
giurgiu gheorghe: da
cozmel B: si as vrea sa va zic reactiia
cozmel B: la ceai
cozmel B: sami ziceti daca e normala
cozmel B: pojghita care se formeaza nu mai e asa de groasa
giurgiu gheorghe: da e normal
cozmel B: dar acele exeme au fluctuatii de culoare
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
cozmel B: in unele zile sunt un rosu f aprins
giurgiu gheorghe: intra pe forum si vezi ce spun si ceilalati
cozmel B: in altele sunt maronii
cozmel B: si sau mai extins
giurgiu gheorghe: e posibil daca a folosit anterior unguente cu cortizon
cozmel B: a folosit , dar lea intrerupt acu vreun an
giurgiu gheorghe: e bine
cozmel B: deci nu e de speriat aceste fluctuatii
cozmel B: alea culorii
cozmel B: exemelor
cozmel B: ?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic deci nu pot da sfaturi
giurgiu gheorghe: poate merge la un medic sa se consulte cu el
giurgiu gheorghe: eu vand plante si atat
cozmel B: pai presupun ca aveti o anumita experienta
giurgiu gheorghe: nu am experienta medicala
cozmel B: si mam gandit ca poate ati mai auzit manifestarea
giurgiu gheorghe: si nu ma joc de-a medicul
cozmel B: asta la unele persoane
cozmel B: ok
cozmel B: multumesc
giurgiu gheorghe: de aceea am facut forumul
giurgiu gheorghe: cu placere
cozmel B: intru acum
cozmel B: sa vad
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic