marți, 11 martie 2008

De ce sunt facute publice discutiile pe messenger

Show Recent Messages (F3)

I>O>: buna
I>O>: ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
I>O>: tocmai am vazut mesajul
I>O>: de l amessenger
I>O>: precum ca discutiiile
giurgiu gheorghe: da
I>O>: de pe mess
I>O>: pot fi facute
giurgiu gheorghe: sigur
I>O>: publice
giurgiu gheorghe: da pe blog si pe forum
I>O>: eu una anu mi-as
I>O>: dori
I>O>: sa mi se faca publica discutia
giurgiu gheorghe: e problema dumenavaostra
I>O>: aha
I>O>: deci daca vreau intimitate
giurgiu gheorghe: puteti schimba ID-ul
I>O>: mai bine va contactez altfel
I>O>: aha
I>O>: da e si ast o solutie
giurgiu gheorghe: solutii se gasesc pentru toate problemele
I>O>: da
I>O>: deci daca intru de pe alt id
I>O>: nu o sa mi se faca cunoscuta
I>O>: adresa asta
I>O>: ca sincer nu mi-as dori
giurgiu gheorghe: inca o data acesta optiune este la latitudinea mea
giurgiu gheorghe: depuinde de discutie
I>O>: aha
giurgiu gheorghe: daca ma injurati sigur o voi posta
I>O>: e la mine nu e cazul
giurgiu gheorghe: sa stie toata lumea ca stiti sa injurati
I>O>: e vorba de o discutie normala
I>O>: unde sa fie respect
giurgiu gheorghe: din punctul dumneavaostra
I>O>: nu sunt gennul de persoana care sa injure
giurgiu gheorghe: eu nu va cunosc
giurgiu gheorghe: dumneavasotra da
giurgiu gheorghe: sunt convins ca ati intrat pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: sau pe www.giurgiugheorghe.ro
I>O>: bine
I>O>: da pe deniplant
giurgiu gheorghe: deniplant este un ceai pentru psoriazis
I>O>: am inteles
I>O>: pai o sa va mai cointactez deocamdaat am ceva de facut
giurgiu gheorghe: nici o problema puteti reveni cand doriti
I>O>: bine
I>O>: , va multumesc frumos pt intelegere
giurgiu gheorghe: cu placere
I>O>: am revenit
giurgiu gheorghe: foarte bine
I>O>: mi-au aprut niste pete
I>O>:
I>O>: cred ca e psoriazis
giurgiu gheorghe: sper ca nu de la discutia noastra
I>O>: nu ,
I>O>: pai altfel nu va contactam
I>O>: daca nu aveam nimic
I>O>: inainte
giurgiu gheorghe: e bine sa mergeti la un medic dermatolog
I>O>: aha
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
I>O>: si daca imi zice ca e psoriazis vin?
I>O>: nu
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante deniplant
I>O>: ?
I>O>: bne
giurgiu gheorghe: dupa ce stiti diagnosticul putem discuta
I>O>: bine
I>O>: va multumesc pentru intelegere
giurgiu gheorghe: cu placere
I>O>: oa sa merg si am sa vad
I>O>: ele sunt micute
I>O>: dar ma deranjeaza]
giurgiu gheorghe: sa nu dati cu unguente
I>O>: nu
I>O>: va multumesc
I>O>: pt intelegere
giurgiu gheorghe: cu placere
I>O>: eu ao sa ies
I>O>: si poate mai vb dupa diagnosticare
I>O>: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic