duminică, 16 martie 2008

eu am comandat acum deniplant ptr. mine si ptr. inca o persoana

C.N...: buna ziua domnule Giurgiu! ati primit banii de la mine?
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: nu am documentele la mine
giurgiu gheorghe: reveniti maine si va spun
C.N...: voiam sa va intrb daca dv. aveti un distribuitor in zona noastra!
giurgiu gheorghe: nu
C.N...: si nu intetionati sa aduceti ceaiul si in prahova?
giurgiu gheorghe: ceiul a ajuns si in strainatate nu numai in romania
C.N...: stiu multe persoane carora le-ar fi mai usor sa-l gaseasca in zona
C.N...: eu am comandat acum ptr. mine si ptr. inca o persoana
giurgiu gheorghe: e posibil
C.N...: care a vazut la mine pe viu efectul ceaiul si chiar daca a fost sceptic la inceput s-qa convins cu ochii lui
C.N...: si mai sunt multi altii
giurgiu gheorghe: cine are nevoie stie unde ma gaseste
giurgiu gheorghe: google le spune la toti
C.N...: m-am gandit daca este posibil la o colaborare cu dv.! daca nu supar
giurgiu gheorghe: anume
C.N...: ok! astept atunci ceaiul si va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic