vineri, 28 martie 2008

am o fata in varsta de > 25 de ani care a fost diagnosticata cu Dermatita atopica sau un fel de Psoriazis sau probabil Lichen Plan.

Ma numesc M....... E......., sunt din Cluj-Napoca si am o fata in varsta de
> 25 de ani care a fost diagnosticata cu Dermatita atopica sau un fel de
> Psoriazis sau probabil Lichen Plan. Cert este ca boala a debutat in urma
> cu vreo patru ani de zile cand era inca studenta. Asa se spune ca ar avea
> legatura cu sistemul nervos si epuizarea fizica si psihica. Formele de
> manifestare sunt cumplit de inestetice si creeaza un discomfort teribil
> prin mancarimile pe care le produce. Initial a aparut pe antebrate, mai
> tarziu pe fata si pe gambe, in special gamba piciorului drept. Acum de mai
> bine de jumatate de an s-a stabilizat pe maini. Peste tot pe unde a trecut
> a lasat urme dizgratioase de pigmentare a pielii si de vanatai de parca
> mereu era batuta. Asta vara la mare ii era rusine saraca sa se dezbrace.
> Am constatat insa, ca soarele a mai eliminat din cicatrice si a mai
> domolit pruritul. Din pacate acum pe maini este un dezastru si fiica mea
> este kinetoterapeut si are nevoie sa lucreze
> cu mainile si... va dati seama. Am fost intr-o zi la manichiura si
> manichiurista s-a temut sa puna mana pe mainile ei. Saraca, asa arata de
> parca are niste manusi din piele de reptila. Este un aspect rozaliu,
> cuperotic al pielii, cumplit de uscat si rugos. Mi se rupe sufletul, va
> rog sa ma credeti si nu stiu ce sa ma mai fac. La vara in iunie se marita
> si saraca nu stie ce fel de manusi sa mai caute ca sa nu i se vada
> mainile! Ca si kinetoterapeut lucreaza la o clinica in Cluj unde are
> colegi dermatologi si nici unul n-a reusit sa-i dea un leac. Am fost la
> tot ceea ce stim dermatolog in Cluj si tot degeaba. A folosit o
> multitudine de creme si a luat fel de fel de pastile dar a recidivat
> mereu boala si tot intr-un plan superior. Credeti ca am putea beneficia
> de ajutor cu ceaiul d-vs? Va rog sa-mi raspundeti. Va multumesc
> anticipat.
>


Buna seara

Exista sanse cum sunt 85% sanse si in psoriazis

Puteti incerca si daca dupa o luna nu sunteti multumita putei veni la bucuresti sa primiti banii inapoi. Mai mult nu putem face.

Detalii despre cum puteti obtine ceaiul gasiti la:

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic