joi, 6 martie 2008

cest ceai este testat de doctor?

mona Monik: buna
giurgiu gheorghe: buna seara
mona Monik: santeti doctor?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sunt producator de ceaiuri
giurgiu gheorghe: deniplant
mona Monik: vam luat adresa de pe internet..
giurgiu gheorghe: da www.deniplant.ro
mona Monik: da
mona Monik: sufar de psoriazis..
mona Monik: si am citit de xceaiul DENIPLANT
giurgiu gheorghe: da
mona Monik: cei care au folosit acest ceai sustin ca sau vindecat..
mona Monik: este adevarat?
giurgiu gheorghe: daca spun eu ca da vei spune ca fac reclama
giurgiu gheorghe: personal nu mai am nimic de 25 ani
mona Monik: serios?
mona Monik: de exemplu eu am psorazis de 15 ani..
mona Monik: ce sanse sant.....de vindecare?
giurgiu gheorghe: 85%
giurgiu gheorghe: in general in prima luna se poate vedea dca raspunde organismul sau nu
giurgiu gheorghe: exista GARANTIA DENIPLANT
mona Monik: trebuie o consultatie inainte?
giurgiu gheorghe: nu este nevoie
giurgiu gheorghe: eu vand ceaiuri nu consult
mona Monik: acest ceai este testat de doctor?
giurgiu gheorghe: La sovata si la calimanesti poti urma un tratament sub supravegherea medicilor
mona Monik: cu ceai?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: citeste bine informatiile de pe site
mona Monik: k
mona Monik: ms pt informati...
giurgiu gheorghe: cu placere
mona Monik: va doresc o seara frumoasa..
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic