vineri, 7 martie 2008

vreau sa incerc si eu ceaiul Deniplant.....

Show Recent Messages (F3)

mM appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mM's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mM: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
You have canceled the file transfer.

giurgiu gheorghe: din greseala
mM: am vb ieri putin cu dumneavoastra despre ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: da
mM:
giurgiu gheorghe: da
mM: intrebarea mea este..
mM: pentru a intrat in posesia ceaiului....treb sa apelez la nr. de tel.care este afisat pe sitesau pot acum sa va dau adresa mea p. al trim..?//
mM: sant din Hunedoara
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
giurgiu gheorghe: adresa o treceti pe mandat
mM: am inteles...
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
mM: multumesc ..
giurgiu gheorghe: cu placere
mM: va doresc o seara faina..
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic