joi, 13 martie 2008

Psoriazis LA BRAILA

Show Recent Messages (F3)

MA.G.: buna ziua. sunt domnisoara care a discutat cu dumneavoastra la telefon, din braila. vroiam sa va anunt ca am trimis banii si ca au ajuns la dumneavoastra. ati spus ca va duceti maine sa-i ridicati, tot maine imi trimiteti si mie plantele pentru psoriasis?
giurgiu gheorghe: dati-mi adresa si dca banii sunt acolo va pleca si coletul
MA.G.: MA NUMESC MA.G., STR PE............... , JUDETUL BRAILA
MA.G.: stiti in cat timp il voi primi ?
giurgiu gheorghe: in general in 3-4 zile
MA.G.: avand in vedere ca urmeaza weekend-ul presupun ca marti sau miercuri o sa ajunga
giurgiu gheorghe: e posibil, daca nu primiti acasa avizul mergeti
giurgiu gheorghe: la posta si intrebati
MA.G.: k
MA.G.: am mai urmat acum cativa ani un tratament pe baza de plante si bai cu diferite plante si m-am vindecat dar mi-au aparut iarasi deoarece au aparut pe sistem nervos asa ca am toata increderea in acest ceai
giurgiu gheorghe: vedem cum va raspunde organismul
MA.G.: am incercat sa reiau tratamentul de plante dar trebuie sa beau in jur de 2 litri si nu am reusit decat aproapu 1 litru dar o sa renunt la aceste ceaiuri cand le primesc pe cele de la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da e mai bine asa
MA.G.: acum nu mi-au aparut decat in cap pe la tample si urechi cateva si pe spate mai am vreo sase bubite si sub piept am mai multe, o portiune mica
MA.G.: daca dumneavoastra v-ati vindecat dupa ce ati avut pe tot corpul sper si eu sa reusesc
MA.G.: sau cel putin sa incerc ca sa nu regret ca n-am incercat acest ceai din plante
giurgiu gheorghe: sigur
MA.G.: va multumesc pt timpul acordat si o sa va anunt cand primesc plantele. la revedere
giurgiu gheorghe: bina , o zi buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic