luni, 31 martie 2008

azi am aflat ca sunt bolnav de psoriazis

Alexandru Adrian Adrian: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Alexandru Adrian Adrian: offff
Alexandru Adrian Adrian: azi am aflat ca sunt bolnav de psoriazis
Alexandru Adrian Adrian:
giurgiu gheorghe: telefonul e mai sigur
giurgiu gheorghe: doresti sa ma intrebi ceva sau numai mi-ai adus la cunostinta acest fapt
Alexandru Adrian Adrian: pai.....se pot face mai mari acele bubite?
giurgiu gheorghe: intra pe net si vezi ce se intampla daca dai cu unguente
Alexandru Adrian Adrian: ca am doar pe scalp si pe picioare......
Alexandru Adrian Adrian: am si pe spate...
giurgiu gheorghe: sunt destule poze pe acolo cu psoriazis
Alexandru Adrian Adrian: deci se poate agrava daca dau cu unguiente?
Alexandru Adrian Adrian: ca mia dat azi dermatologul un tratament....
giurgiu gheorghe: dca ai rabdare sa citesti forumul nostru vei vedea
Alexandru Adrian Adrian: ok
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic si nu pot sa-ti spun ce sa faci
Alexandru Adrian Adrian: dvs sunteteti domnul giurgiu gheorghe, nu?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale
giurgiu gheorghe: deniplant
giurgiu gheorghe: intra pe www.deniplant.ro si de acolo pe forum
giurgiu gheorghe: si vezi ce se discuta
giurgiu gheorghe: eventual poti discuta cu cei ca tine
Alexandru Adrian Adrian: pai eu am 16 ani si miau aprarut cam acum un an dar nu leam dat impotanta
Alexandru Adrian Adrian: am fost la doctor de familie si mia zis k am alergie......
Alexandru Adrian Adrian: si mi s-au vindecat aproape toate iar apoi miau aprut iar
Alexandru Adrian Adrian: aparut*
giurgiu gheorghe: pai eu ti-am spus
giurgiu gheorghe: si te vei umple
Alexandru Adrian Adrian: si aveti ceaiuri kre au efect sigur......?
Alexandru Adrian Adrian: adik am vazut ca sau vindecat multi
giurgiu gheorghe: ai vazut tu ceva sigur pe lumea asta
Alexandru Adrian Adrian: da ....asa e....
giurgiu gheorghe: de vindecat s-au vindecat cateva mii
giurgiu gheorghe: dar au fost si altii care nu s-au vindecat
giurgiu gheorghe: exista insa garantia deniplant
giurgiu gheorghe: evezi pe site
Alexandru Adrian Adrian: dvs ati avut grav?
giurgiu gheorghe: pe tot corpul
Alexandru Adrian Adrian: adica multe bubite?
giurgiu gheorghe: coaja de copac

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic