sâmbătă, 22 martie 2008

Psoriazis la romanii din spania

 Ma numesc Daniel D.... si am aflat de pe internet de produsele DENIPLANT
 foarte bune pentru ameliorarea psoriazisului. Bine-nteles ca si eu fac
 parte din cei care sufera de la varsta de 14 ani de aceasta cumplita
 boala. Tin sa mentionez ca si fratele meu are aceasta boala si se pare ca
 este ceva ereditar ptr. ca si bunica noastra avea aceasta boala. Cele
 citite de mine pe internet m-au incurajat foarte tare facandu-ma sa scriu
 acest e-mai catre dumneavoastra. V-as ruga sa-mi spuneti cum as putea
 intra si eu in posesia acestui tratament, bine-nteles sa-l cumpar, dar
 problema mea este ca acum locuiesc in Spania si nu prea am cum sa vin la
 cabinetul dumneavoastra. V-as ruga sa-mi spuneti cum cei din strainatate
 pot cumpara acest produs si cum intra in posesia lui. Va rog sa-mi spuneti
 si pretul pe care il are produsul.
  Multumesc anticipat
  Daniel


Buna ziua

Pretul pentru o luna de zile de tratament este de 150 lei noi sau echivalentul in euro la cursul BNR.
Nu este necesar sa venti la bucuresti
Daca aveti pe cineva in tara , ne poate trimite banii si cand ii primim expediem plantele la adresa respectiva si apoi sa vi le trimita in spania.
Daca nu, trebuie sa ne trimiteti banii prin western union si tot la fel cand ii primim vi le trimitem noi prin posta ramana. In acest caz la pretul ceaiului se mai adauga taxele postale in valoare de 30 euro/colet.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic