joi, 20 martie 2008

Am depistat aceasta boala (psoriazis)cam de vreo 10 ani, pe pielea capului

  Buna ziua domul Gheorghe Giurgiu.In primul rand va felicit pentru
 aceasta realizare de a reusi sa vindecati oamenii atat pe interior cat
 si pe exterior.Cu aceasta ocazie imi exprim dorinta de a avea si eu
 posibilitatea procurarii acestui ceai. Am citit abia acum doua zile
 despre Dvs. { spre rusinea mea (avand calculator si internet la
 serviciu, acasa nu am) }.Am citit absolut tot ceea ce ati postat pe
 internet (inclusiv lucrarea "Am fost bolnav de psoriazis"). Am depistat
 aceasta boala cam de vreo 10 ani, pe pielea capului - bineinteles
 nedandu-i o mare importanta decat dupa vreo 3 ani.In orice caz, de
 vindecat dupa cum bine banuiti nu s-a vindecat.si a inceput sa imi apara
 si in urechi.De altfel a inceput sa ma mance fata si imi apar niste bube
 - ca sa spun asa in jurul gurii. Dupa ce am citit aceasta lucrare sunt
 convinsa ca ma pot vindeca. In ultimul timp (de vreo 2 saptamani) am
 incercat ceaiuri de plante pentru detoxifierea organismului, dar daca
 tot "v-am
  descoperit"(dati-mi voie sa va scriu asa), doresc sa beau ceaiul
 Deniplant pentru Psoriazis. De aceea daca aveti bunavointa de a ma
 "salva" de aceasta boala(eu zic destul de urata si inestetica), va cer
 respectuos de a ma ajuta in procurarea acestui ceai. In zilele imediat
 urmatoare nu cred ca voi reusi sa ajung la Bucuresti (eu fiind din
 Craiova), dar va voi trimite banii prin posta sau electronic. Va
 multumesc anticipat pentru intelegere si sprijin.
  M...C.....- Craiova - Dolj


Buna ziua
Cum ati citit pe site, in momentul in care primim banii , expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic